finestral

Reflexions i documents

Friday, December 29, 2006

Aquest blog dormita, ja ho veieu els seus lectors (em sorpèn que n'hi hagi tants...). Vull explicar el perquè d'aquest interval de silenci. El cas és que m'he compromès a fer una cosa que m'havia proposat de no fer mai: escriure un llibre per encàrrec i amb data fixa. La data de lliurament és a final de febrer. Fins aleshores, poca cosa consignaré en aquest dietari. A partir
d'aleshores si, tinc el propòsit de dedicar-m'hi de ferm.
RECORDATORI. segueixo publicant la meva novel.la LA AMATISTA al meu segon blog: . Ja porta nou lliuraments. Us agraïré que escampeu la notícia a través de les vostres llistes de mail. Salutacions a totes, bon solstici i bon any 2007.

1 Comments:

Blogger Jaume de Marcos Andreu said...

Els lectors habituals el trobarem a faltar. Bon any i bon blogging per al 2007!

5:00 PM  

Post a Comment

<< Home